Jeanneau NC11

0

Eleganca, udobje in obvladljivi stroški lastnega plovila predstavljajo kombinacijo, ki bo v prihodnosti prinašala tržni uspeh. Tega se pri Jeanneauju še kako zavedajo.

Sašo Meden foto: Dejan Ravter

Model: Jeanneau NC11
Dolžina trupa: 10,55 m
Cena testiranega plovila z DDV: 239.760 EUR

+Za dolga in kratka potovanja v vseh letnih časih
-Dolg seznam dodatkov, ki so skorajda nujni, precej zviša ceno plovila

NC11---IMG_0345
Nova serija plovil z oznako NC, ki v originalu pomeni kratico angleškega izraza ‘new concept’, je ugledala luč sveta z modelom NC11, ki smo ga tudi testirali. Pri Jeanneauju so že pred časom uvideli, da je prihodnost prodaje plovil v njihovi vsestranskosti in ob istočasnih še obvladljivih stroških za kupca. Časi velikih in razkošnih, a na drugi strani prostorno relativno majhnih jaht ali gliserjev so za nami. V današnjem času gre staviti na prostornost, preprostost in udobje ob nizkih stroških vzdrževanja. Pri Jeanneauju so se torej lotili novega koncepta in pred nami je nov, enajst metrov dolg model NC11, ki je leta 2011 na sejmu v Duesseldorfu osvojil prestižno nagrado ‘Boat of the year’.

Kaj predstavlja ideja Jeanneaujevega ‘novega koncepta’?
Pri Jeanneauju so odločeni narediti vsestransko uporaben izdelek. Plovilo, ki omogoča dolge plovbe in je obenem primerno za dnevno uporabo v smislu zabave na vodi, lahko pa je tudi le hišica na vodi. Plovilo mora biti cenovno ugodno in imeti obratovalne stroške. Iz teh osnovnih in na videz preprostih, logičnih zahtev so nastala plovila serije NC.
NC11---IMG_0350
Zunanjost
Jeanneau NC11 s svojim videzom že od daleč nakaže bistvene lastnosti. Velik salon, obdan s steklenimi stranicami po celotni dolžini in s podaljšano trdno streho, ki sega do sredine kokpita, nam da vedeti, da je na palubi ogromen palubni salon in velik kokpit. Trup je relativno nizek, kar daje plovilu dovolj športnem videz, linija oken v trupu pa priča o udobju tudi v podpalubju. Zgolj po opisu bi sodil, da bo plovilo dajalo precej okoren videz, a temu še zdaleč ni tako. Kot lahko vidite na fotografijah, so uspeli sijajno uskladiti višino plovila in dolžino trupa, tako da je končni izdelek izjemno všečen. Dodatno k atraktivnemu videzu pripomore ozka in zašiljena oblika oken v trupu, ki poveča optični učinek nizkega in dolgega
trupa. Oblikovalec je torej popolnoma uspel združiti velike in udobne bivalne površine s konceptom na oko všečnega plovila.
NC11 - IMG_0341NC11---IMG_0316
Paluba in palubni salon
Na krmnem delu je velika kopalna platforma, na katero je možen dostop iz dveh strani. To je mogoče zaradi zasnove kokpita, ki je v isti ravnini kot platforma, nanj pa je sredinsko postavljena krmna klop, katere zadnji del predstavlja krmno zrcalo. Tako ostane ob levi in desni stranici prostor, kjer so nameščena vratca, ki povezujejo kopalno platformo in kokpit. Zanimiva je rešitev, ki omogoča premikanje krmne klopi naprej-nazaj. Tako lahko povečamo kopalno ploščad na račun prostora v kokpitu ali obratno. Pod tlemi kokpita je motorni prostor, kjer je mogoče namestit še druge naprave, kot so klima, ogrevalna naprava, desalinizator ipd.
V salon vodijo velika steklena drsna vrata, ki jih lahko odpremo do dveh tretjin, tako da notranji salon tvori enotni prostor s kokpitom. To je delno mogoče tudi zaradi salonske klopi, ki ima dvojno funkcijo – usmerjena je namreč lahko proti mizi v salonu ali proti krmi. Osnovna funkcija klopi je seveda, da tvori skupaj z mizo, klopjo na nasprotni strani in dodatnim sedežem osrednji kotiček za bivanje posadke tako med kosilom ali večerjo kot med druženjem. Na levi strani palubnega salona je omarica s predali in z vgrajenim hladilnikom ter s štedilnikom. Delovne površine so dovolj velike, zadovoljiv pa je tudi skladiščni volumen, ki ga skrivajo predali. V tleh salona sta dva pokrova, ki vodita do dveh ‘kleti’. Prav neverjetno je, koliko robe lahko shranimo v oba skladiščna prostora. To je izjemno pomemben detajl. V podaljšku kuhinjskega dela je krmarjev sedež s pripadajočim upravljavskim delom. Krmarjevo sedalo je delno preklopno, tako da lahko pred njim stojimo ali sedimo na njem, omogoča pa tudi prehod skozi navigacijski prostor. Zasteklena površina ob njem so namreč vrata, skozi katera lahko krmar vstopa in izstopa iz svojega prostora, ne da bi pri tem motil potnike v salonu ali kuharja med kuhanjem večerje. Komandna plošča je pregledna, z velikim ravnim delom, namenjenim vgradnji elektronske navigacijske karte. Ostali instrumenti so razporejeni na privzdignjenem delu armaturne plošče in so dobro vidni. Zanimivo je, da so prehodi ob kabini različno široki. Na levi strani je namreč palubni hodnik precej širši od tistega na desni strani. Tako je krmarju omogočeno lažje in hitrejše premikanje od krmarskega mesto do premca, v kolikor je to potrebno.
NC11---IMG_0320
Podpalubje
V podpalubju je majhen hodnik, iz katerega vodi troje vrat v tri različne prostore. Premčna kabina je v svojem bistvu razkošna spalna kabina, v kateri je ogromno svetlobe, poskrbeli pa so tudi za dovolj skladiščnih prostorov, kvalitetno umetno razsvetljavo in zares razkošno posteljo. Dodatna spalna kabina na desni strani plovila je precej manj udobna, omogoča pa spanje na dveh ločenih posteljah, ki ju lahko tudi sestavimo v eno širšo po želji. Omarica v kabini je nekoliko premajhna za prtljago dveh odraslih oseb. Tretja vrata vodijo v velik toaletni prostor, ki skriva ločeno tuš kabino, dve veliki toaletni omarici, električno stranišče in dovolj velik umivalnik. Preseneča, da je veliko pohištva v toaletnem prostoru iz lesa.
NC11 - IMG_0323
Plovba
NC11 je opremljen z dvema Volvo Penta D3 agregatoma s po 149 kW moči. To mu zagotavlja dovolj moči za prijetno in precej hitro plovbo. Naš test je potekal po relativno mirnem morju, katerega je nakodrala rahla burja. Teh valov nismo med plovbo niti občutili. Plovba z NC11 nudi krmarju občutek izjemno trdnega in stabilnega plovila, ki se dobro odziva na ukaze s poveljniškega mostu. Pospeški seveda niso veliki, a tega niti nihče ne pričakuje. Priporočena potovalna hitrost je udobnih 18 vozlov (~33 km/h), pri kateri znaša poraba goriva 2,07 litra na morsko miljo (1,05 l/km), medtem ko boste pri maksimalni hitrosti 32 vozlov (59 km/h) porabili okoli 2,6 l/NM (1,4 l/km). Omenim naj še, da je kot opcijo možno dokupiti idealen pripomoček za pristajanje Volvo Peta Joystick.

Končni vtis
Nov koncept, ki ga z modelom NC11 uvaja Jeanneau, je zagotovo dobrodošel na navtičnem tržišču. Ta slabih enajst metrov dolga motorna jahta ponuja izjemno veliko udobja predvsem v palubnem salonu in kokpitu. Plovilo je zasnovano tako, da omogoča zelo široko paleto uporabnosti. Lahko ga uporabljamo kot ‘dolgoprogaša’, saj ima doseg s polnimi rezervoarji kar 350 navtičnih milj, idealen pa je tudi za kratke dnevne izlete, užitke na vodi ali samo kot hiša na vodi, če se nam pač ne da izpluti. Kupci bodo navdušeni nad modernim videzom plovila in klasičnimi rešitvami v notranjosti, ki zagotavljajo veliko uporabnost. Ob vsem, kar nudi NC11 se niti osnovna cena ne zdi pretirana, po zagotovilih proizvajalca pa so tudi stroški vzdrževanja precej nizki.

Beseda zastopnika
Dušan Bajc, Euromarine d.o.o.
NC je kratica za New Concept in res so pri Jeanneauju predstavili nov koncept plovila za preživljanje dopusta. NC zaznamujejo številne inovacije, kot so premična klop v kokpitu, s katero povečamo kokpit, ali kopalno ploščad, izjemno veliki skladiščni prostori pod podnicami v salonu, vrata s krmarskega mesta na stranski prehod in še bi lahko naštevali.
Oblikovno barka sledi novi seriji jaht Prestige. Glavne značilnosti so siva tematika trupa z dolgim vzdolžnim oknom, ki v vseh prostorih podpalubja zagotavlja pogled na morje in prostrana stekla salona, ki mu zagotavljajo veliko svetlobe in dober pregled. Del koncepta barke je tudi ta, da je vse v istem nivoju. Od kopalne ploščadi pa do krmarskega mesta ni ene stopnice. Ploščad, kokpit in salon – trije najpomembnejši bivalni prostori, ki jih ne ločuje nobena stopnica. Ker sta kokpit in salon v istem nivoju, ju z odprtjem drsnih vrat združite v en prostor. Tudi salon omogoča veliko stopnjo prilagodljivosti, zlasti prednja klop, ki je lahko usmerjena naprej ali nazaj proti mizi. V podpalubju sta dve udobni kabini in en nadpovprečno prostoren toaletni prostor. Slednji je opremljen z ločeno kabino za prhanje s tikovim sedežem, umivalnikom, električno splakljivim straniščem in veliko omarico. Kabini sta dve, zadnja ima dve ločeni ležišči, prednja pa dvojno ležišče na sredini. NC 11 je odlična izbira za štiričlansko družino ki lahko uživa več tednov na križarjenju z NC11 in pri tem ne pogreša domačega udobja!

Tehnični podatki jeanneau NC11
Dolžina preko vsega 10,85 m
Širina 3,73 m
Ugrez 0,90 m
Izpodriv praznega plovila 5.610 kg
Gorivo 700 l
Voda 250 l
Motor 2 x Volvo Penta D3 2×149 kW (2×00 kS)
Kabine 3
Postelje 4
Toalete 1
Cena brez ddv, fco tovarna 199.800 EUR
Prodajalec Euromarine d.o.o., Tomažičeva 4a, Izola, info@euromarine.si, www.euromarine.si, tel: 05 640 03 73

HITROST PLOVBE
Z MOTORJEM
700 vrt/min 3,7 vozla ( 6,9 km/h)
1000 vrt/min 5,1 vozla ( 9,4 km/h)
1500 vrt/min 7,2 vozla (13,3 km/h)
2000 vrt/min 8,8 vozla (16,2 km/h)
2500 vrt/min 12,6 vozla (23,3 km/h)
3000 vrt/min 17,9 vozla (33,2 km/h)
3500 vrt/min 25,5 vozla (47,2 km/h)
4000 vrt/min 31,2 vozla (57,8 km/h)

POGOJI MERITEV: Burja 2-3, stanje morja 1-2. Hitrost merjena z vgrajenim GPS-om.

This site uses cookies to enhance your experience. By continuing to the site you accept their use. More info in our cookies policy.     ACCEPT